Business

Uspět na Internetu s prodejem výrobků není snadné


Problematika SEO je pro některé z nás natolik složitá, že ji raději přenecháváme odborníkům. Proč se vlastně tímto jevem máme vůbec zabývat, má to nějaký skutečný význam, anebo je to jen pouhý reklamní trik, jak z lidí zas tahat další obnosy, v už tak složitém světě, zmítaném vysokou inflací a neúměrným zdražováním?

vyhledávač Google

Konkurence je velká – máte-li například v plánu začít podnikat a mít vlastní eshop, řekněme pro lepší představu s oděvními doplňky, musíte počítat s tím, že obchodů s textilní galanterií, bižuterií a jinými šperky je na Internetu celá řada, a že v zásadě nezáleží na tom, kde se fyzicky nachází sklady či majitel obchodu. Zákazníky zajímá zejména zboží, jeho kvalita, vzhled i množství, množstevní slevy, cena za dopravu a rychlost doručení na zadanou adresu. V tak obrovské konkurenci uspět není snadné a lidé o vás musí v první řadě vědět. Musíte se ve vyhledávačích na Internetu umístit někde vpředu.

SEO optimalizace

Lidé nemají tolik času a energie vás hledat dlouhé hodiny – umístění na předních pozicích ve vyhledávačích je zásadní v tom, že lidé zpravidla při hledání nehodlají ztrácet mnoho času a prohledávat šedesát stránek po dvaceti odkazech, aby mezi nimi vybrali vhodný obchod. Uspěje hlavně ten, kdo nechá svůj web spravovat SEO webdesignérem, který je součástí týmu digitální agentury, přičemž se ve vyhledávačích budete objevovat vždy v popředí. Teprve tehdy je velká šance, že si vás někteří zákazníci vyberou jako vhodného kandidáta pro jednorázový obchod, anebo dokonce pro trvalejší partnerství.

Cenové srovnávače – nezapomínejte, že dnešním světem nehýbou jen vyhledávače, ale i ceny a cenové srovnávače. Mnoho lidí se na webovém prostoru orientuje podle cen výrobků a služeb, a tak se snažte být konkurenceschopní jak se sortimentem, tak i s cenou za dopravu. Vhodné jsou i určité nadstandardní služby, např. dárky zdarma, doprava zdarma od určité výše ceny nákupu atp.